Sunday 30 September 2012

3rd Corepeps design - Deadline = Suicide

3rd design ni mmg lg byk sentimental value, first.. ni design asal abang ipar aku, Erwan (Designer -Records Killer Machine + Bassist band Mathcore Ipoh, Mathematic) pastu aku upgrade bg lg cun/detail kat some part, finally tadaaa.. mmg satu kalaborasi yg mantap <wakakak [baca: masuk bakul, angkat sendrik].
Pastu, baju ni turut di pakai oleh partner in crime aku, Azmal untuk videoclip band dia, bole tengok kt sini, http://www.youtube.com/watch?v=nQ3klWrLJfc

UPDATE : Masih terdapat beberapa stok baju kaler hitam iaitu saiz XS,S dan M. Harga rm25 (tambahan rm5 untuk kiriman menggunakan Pos Laju). Kepada sesiapa yg berminat, boleh hubungi saya melalui talian 017-6111 607 [Arul Corepeps] atau PM Inbox di FB saya (www.facebook.com/corepeps). Stok terhad.

No comments:

Post a Comment